Premium Support Plus u Dellu

Společnost Dell představila v rámci veletrhu IFA v Berlíně nabídku nových komplexních služeb a zařízení. K novinkám patří i služba Premium Support Plus.

Premium Support Plus 5Nová služba nejvyšší úrovně Premium Support Plus zvyšuje laťku na tu nejkomplexnější podporu, jaká je pro spotřebitelské a herní počítače dostupná¹. Podpora Premium Support Plus rozvíjí funkce, které si zákazníci oblíbili ve službě Dell Premium Support. Patří k nim nepřetržitá podpora po telefonu nebo služby u zákazníka navazující na vzdálenou diagnostiku či hardwarová a softwarová podpora. Služba využívá jedinečnou technologii Dell SupportAssist2 a je první a zatím jedinou spotřebitelskou službou, která proaktivně vyhledává problémy, předvídá je dřív, než nastanou, automaticky odstraňuje viry a optimalizuje výkon spotřebitelských počítačů3.

Služba také zahrnuje řadu pokročilých prvků, jako je oprava poškození vzniklého při nehodě. Automatizované proaktivní a prediktivní funkce byly testovány a prověřeny na podnikovém trhu a Dell je nyní přináší běžným spotřebitelům.

„Dnešní spotřebitelé mají při výběru nového počítače větší nároky – na design, výkon i podporu – a Dell je v počítačových produktech a službách velkým inovátorem,“ zhodnotil Patrick Moorhead, prezident a hlavní analytik společnosti Moor Insights & Strategy. „Se službou Premium Support Plus posouvá Dell standard, jaký spotřebitelé mohou a mají od plánu podpory očekávat, a potvrzuje svou vedoucí pozici ve službách počítačové podpory. Uživatelé si pak díky automatizovanému, prediktivnímu a intuitivnímu prostředí podpory mohou svá zařízení užívat naplno.“

Zákazníci si prostředí přizpůsobí svému životnímu stylu – mohou vybírat mezi automatizovanou integrovanou podporou bez nutnosti někam volat a podporou na míru poskytovanou technikem, nebo zvolit kombinaci obou přístupů. Doba nutná k vyřešení problému se v porovnání s jinými nabídkami prémiových služeb zkracuje až o 88 % a počet potřebných kroků v procesu podpory až o 77 %. Služba je k dispozici od 29. srpna v 69 zemích u modelů Dell Inspiron, XPS a Alienware.

-LiM