Na nové konferenci Performance 2020 vystoupí světoví odborníci na PPC reklamu

Praha přivítá největší světové i české odborníky na PPC reklamu. Ti zde v úterý 6. června promluví u příležitosti prvního ročníku odborné konference Performance 2020, která nabídne kapacitu až 500 návštěvníků.

Konference Performance 2020 se uskuteční začátkem června v pražském hotelu Clarion. Jejím organizátorem je konzultační společnost ACOMWARE, podle níž by mělo jít o největší specializovanou konferenci na téma PPC reklamy v České republice. „Je určena zejména marketingovým manažerům a PPC specialistům,“ prozrazuje Ondřej Klega, marketingový ředitel ACOMWARE. „Celkem promluví více než 20 vystupujících s tématy jako atribuce, produktové kampaně a další. Chybět nebudou ani workshopy nebo panelová diskuse na téma zahraniční expanze e-shopů.“

Hlavní hvězdou prvního ročníku Performance 2020 bude Purna Virji, která byla specializovaným serverem PPC Hero zvolena nejvlivnějším PPC expertem za rok 2016. „Purna pravidelně vystupuje na největších světových konferencí a má více než desetileté zkušenosti v oboru. V Česku doposud na žádné konferenci nevystoupila,“ říká Ondřej Smékal, vedoucí oddělení výkonnostního marketingu v ACOMWARE. Ze zahraničních spíkrů bude na akci dále přednášet Warren Knight, jeden z předních britských expertů na sociální média a digitální marketing, nebo Gopes Raichura z firmy Oracle. Z Irska dorazí Justus M. Mallach, který se v Googlu specializuje na atribuci.

Z českých odborníků budou prezentovat například Markéta Kabátová, Petra Pacáková, Daniel Zrůst, Radek Hrachovec nebo Pavel Jašek. Akci bude moderovat Jan Mayer ze společnosti Dataweps. Vstupenky na celodenní akci, která bude zakončena večerní afterparty, je možné zakoupit online za cenu od 3 200 korun. Kapacita je omezena na 500 návštěvníků.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor