Unikátní privátní cloud

CRA rozšiřují svou nabídku cloudových služeb pro ty, kteří chtějí mít svá data pod větší kontrolou. Nová služba CRA Business Cloud Private v sobě spojuje výhody virtuálního cloudu, služeb na principu Pay-As-You-Go a privátního úložiště. Zabezpečení této služby plně odpovídá požadavkům směrnice GDPR, která vejde v platnost v květnu roku 2018.

„V posledních měsících jsme intenzivně pracovali na vývoji nové cloudové služby, která by dostatečně vycházela vstříc novým směrnicím v oblasti bezpečnosti a současně zákazníkům, kteří chtějí mít svá data a aplikace pod větší kontrolou a standardní služby sdílených cloudu nechtějí, nebo nemohou využívat. Služba CRA Business Cloud Private je v českých podmínkách unikátní a kombinuje ty nezajímavější vlastnosti klasického virtuálního a privátního cloudu,“ uvádí k nové službě Miloš Mastník, obchodní ředitel CRA.

CRA Business Cloud Private kombinuje vlastnost elasticity cloudu založeného na modelu Pay-As-You-Go, kdy zákazník platí podle reálného využití služeb a současně disponuje oddělenou infrastrukturou s odlišným nastavením a úrovní izolovanosti, jako v případě privátního prostředí. Toto řešení je vhodné pro provoz citlivých, náročných a exponovaných aplikací a ukládání citlivých dat a osobních údajů.

Služba CRA Business Cloud, na kterou privátní cloud navazuje, nabízí firmám všech velikostí výpočetní výkon a úložiště (IaaS) přesně podle jejich aktuálních potřeb a s garantovanou dostupností (SLA) 99,99 %. 

CRA do svých cloudových služeb pro firmy a s tím spojených inovací datových center pravidelně investují. Investice každý rok dosahují několika desítek milionů Kč. Kromě navýšení kapacity a výkonu se klade důraz především na zvyšování bezpečnosti datových center a cloudu. CRA budují svou infrastrukturu tak, aby byla připravená na uchovávání nebo zpracování osobních dat. Služby CRA jsou již v současné době připravené v souladu s novou směrnicí pro oblast citlivých a osobních dat – GDPR, která vejde v platnost 25. května 2018.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

5. ročník IT konference na téma Mobilní řešení pro business

 

ICT NETWORK NEWS vás jako mediální partner zve na pátý ročník odborné IT konference na téma Mobilní řešení pro business, která se bude konat  ve čtvrtek 21. září 2017 v konferenčním centru Vavruška, v paláci Charitas, Karlovo náměstí  5, Praha 2 (u metra Karlovo náměstí) cca od 9:00 hod. dopoledne do 16 hod. odpoledne.

Konferenci  o optimálním využití mobilních technologií ve firmách jsme připravili ve spolupráci s nezávislým webovým magazínem BusinessIT. Podrobnější informace včetně témat, kterými se budeme zabývat, najdete na našem webu http://konference.businessit.cz/. Garantem odborného programu konference je Petr Mandík, šéfredaktor BusinessIT.cz.

Pokud se nám podařilo vzbudit Váš zájem, prosíme, zaregistrujte se co nejdříve zde

Návštěvníkům, kteří se zaregistrují do konce srpna, nabízíme zvýhodněný vstup za pouhých 500 Kč + DPH 21% = 605 Kč. Pro využití této výhody použijte při registraci kód SRPEN500.

Po přijetí Vaší registrace Vás bude kontaktovat naše administrátorka Kateřina Pazderková, které též můžete směřovat případné dotazy prostřednictvím konferenčního emailu  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor

4. ročník ShopCamp je za rohem!

ICT NETWORK NEWS vás jako mediální partner zve na ​​​​​​ShopCamp 2017, konferenci zaměřenou na e-commerce. Pátek 8. září se ponese v duchu e-commerce, v prostorách Fakulty architektury ČVUT v Praze se totiž uskuteční již čtvrtý ročník populární akce ShopCamp. Účastníci se mohou těšit na celkem 14 přednášek, 8 workshopů a 5 případových studií, během nichž se dozví mnoho zajímavostí z českého e-shopového prostředí. Patrony akce jsou společnosti Shoptet a Shopsys, které předchozí tři ročníky přímo organizovaly, role pořadatelů se letos zhostili Jakub Smolík a Matěj Kapošváry.

"Věříme, že i letos se v prostorách ČVUT sejde skupina příjemných lidí a všichni si ShopCamp užijí a odnesou si z něj mnoho nových a hlavně přínosných informací. I tentokrát se mohou účastníci těšit jak na přední tváře české e-commerce a ostřílené profíky, tak na nové naděje ze světa online nakupování,“ uvedl Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

ShopCamp je určený především pro majitele či zaměstnance e-shopů a zástupce firem poskytujících služby pro internetové obchody. Na akci ale zavítají i další fanoušci e-commerce a online podnikání. „O tom, že nám před čtyřmi lety vznikl pod rukama koncept, který je pro profesionály z oblasti e-commerce opravdu zajímavý, svědčí i fakt, že vstupenky jsou pryč každý rok čím dál dříve. Z celkových 600 vstupenek se 400 kusů rozebralo za dvě minuty, první stovka zmizela dokonce během tří vteřin,“ doplňuje Petr Svoboda ze společnosti Shopsys.

Během dne v hlavním sále promluví například Václav Liška, zakladatel Aukro.cz, Michal Hanáček, CEO společnosti Pilulka.cz nebo Petra Plemlová z uno.cz. O programu ve vedlejším sále pak rozhodli sami účastníci hlasováním na webových stránkách ShopCampu. Díky tomu zde zazní příspěvky zaměřené na tvorbu kvalitního obsahu či automatických kampaní a posluchači se dozví i zajímavé informace o vývoji a budoucnosti zbožových srovnávačů nebo možnostech vzdělávání v oblasti e-commerce. V rámci události se mohou účastníci seznámit také s činností a službami jednotlivých partnerů, jejichž informační stánky budou umístěny v prostorách fakulty. Vstup na všechny přednášky i workshopy je pro registrované účastníky tradičně zdarma.

"Velmi se na ShopCamp těšíme. Doufáme, že se nám podaří navázat na předchozí tři roky a letošní rok bude ještě lepší než ty předchozí.“ uvedl za nový organizátorský tým Matěj Kapošváry.

Celá akce by se nemohla uskutečnit a nebyla by pro účastníky přístupná zdarma bez podpory sponzorů. Generálním partnerem akce je letos Pošta bez hranic, dalšími neméně důležitými partnery pak jsou například společnosti Balíkobot, VS Hosting, Mergado, Heureka, ProfiSMS, Bidding Fox nebo Ecomail.cz.

Autor: Petr Smolník, šéfredaktor